Online (via onze webshop) bestellen is kopen op afstand, je kunt het artikel niet passen voordat je het koopt, daarom gelden er andere retourregels dan bij aankopen in de fysieke winkel. Voor je online bestelling geldt het volgende: Ben je niet tevreden over een geleverd product, of is de maat niet goed? Je kunt de producten binnen 14 dagen na levering, met de originele labels aangehecht en in de originele verpakking retourneren. Dit geldt ook voor afgeprijsde producten. Je hebt de mogelijkheid het product thuis te passen. Echter, als het product gebruikt, beschadigd en/of gewassen is, kunnen wij het helaas niet terugnemen. Producten speciaal voor jou op maat gemaakt kunnen ook niet worden geretourneerd.
bestelde product ruilen
Je kunt een gekocht product ruilen voor een andere maat of kleur. De vraag over de omruiling kun je doen door een whattsapp bericht te sturen naar Aline Fashion 0511464833 of een mail te sturen naar: webshop@alinefashion.nl. In overleg sturen we je een andere maat of een ander artikel.
wat kost retourneren?
Via onze shipping portal kun je je pakket retourzenden.De retourkosten zijn voor eigen rekening en bedragen voor Nederland 6,95 euro. Voor België en Duitsland zijn de retourkosten 8,95.
bestelde product retour zenden
Via de onderstaande link kun je een retour aanmelden en een pakketzegel aanvragen, zodat je het pakket gemakkelijk en snel kunt afgeven bij PostNL De kosten van deze pakketzegel, worden verrekend met het bedrag dat we terugstorten, want de retourkosten ( euro 6,95 per pakket voor Nederland en euro 12,95 per pakket voor Duitsland en België) zijn voor eigen rekening.
https://alinefashion.shipping-portal.com/rp/
Webshop Aline Fashion
Schoolstraat 70
9251 ED BURGUM
Vanzelfsprekend mag je het artikel ook retourneren in onze winkel. Vanwege een goede administratieve afhandeling kan een webshop bestelling alleen worden geretourneerd in onze winkel in Burgum en niet in Earnewâld.
retourbetaling
Zodra het product in de winkel is afgeleverd en wij de retour hebben geaccepteerd, ontvang je een e-mail. Het totaalbedrag van het product/de producten exclusief eventuele verzendkosten en exclusief retourkosten, wordt dan zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 10 dagen na ontvangst van de retourzending overgemaakt op je rekening. Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee je de betaling van jouw bestelling hebt gedaan. Na onze retourbetaling verschijnt het bedrag niet altijd meteen op je rekening. De termijn waarop het bedrag bij ons afgeschreven, en bij jou bijgeschreven wordt, is afhankelijk van je bank.
Vragen? Heb je specifieke vragen over het retourneren of vragen over het ruilen van een product? Neem dan contact met ons op via webshop@alinefashion.nl of via whattsapp 0511464833. Je kunt ook bellen naar dit nummer.